Reacties
Reacties 51 - 92 van 92
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marjon | Lieve Ilse en Arjen. Dit is de beste beslissing. Met… | 24 mei '26 |
| Anneke Hollander | Lieve Arjen en Ilse, wat een naar bericht. Uiteraard… | 24 mei '26 |
| Steven Kuijntjes | Veel sterkte en helemaal de beste route zo. Dank voor… | 24 mei '26 |
| Mariken | Jeetje, kippenvel. Een hele vanzelfsprekende keuze.… | 24 mei '26 |
| Scarlett | Beste Arjen en Ilse, Wat een naar bericht. Veel sterkte… | 24 mei '26 |
| Vincent | Lieve Arjen en Ilse en familie, geen tocht overstijgd… | 24 mei '26 |
| Hans Coors | Lieve Ilse en Arjen we zijn geschrokken van jullie… | 24 mei '26 |
| Rob en Ivon | Wij wensen jullie een mooie reis toe, en geniet van… | 6 mei '26 |
| Margo & Ruben | Heel veel plezier, avontuur en geniet van jullie reis!… | 4 mei '26 |
| Tim | Wij zijn weer nieuwsgierig naar de komende avonturen.… | 27 apr. '26 |
| Arjen en Ilse Weber | Goede vaart Tineke. Wie weet. | 23 apr. '26 |
| Arjen en Ilse Weber | Beloofd is beloofd 😃 | 23 apr. '26 |
| Arjen en Ilse Weber | Gelukkig spoelt de Oostzee niet weg Peter. Komt vanzelf… | 23 apr. '26 |
| Arjen en Ilse Weber | We gaan het meemaken Koos. In die regio hebben we… | 23 apr. '26 |
| Ria van de Flex! | Mooie tocht in het vooruitzicht | 23 apr. '26 |
| Koos | Heel goed voor nemen want Duitsland, Rugen, en Poolse… | 23 apr. '26 |
| Thea van Norden | Veel zeilplezier en een behouden vaart! | 23 apr. '26 |
| Manuela Peters | Heel veel vaarplezier en mooie herinneringen. Ik ben… | 22 apr. '26 |
| Gitta | Goede reis en veel plezier! | 22 apr. '26 |
| Edwin en Janet ab GrandCru | Heerlijk! Veel zeilplezier. | 22 apr. '26 |
| Frank | Ik lees zeker weer mee met jullie avonturen. Wij gaan… | 22 apr. '26 |
| Hans Coors | Ilse en Arjen een gowd en veilige reis gewenst Carla… | 22 apr. '26 |
| Liesbeth Staring | Gm Ilse en Arjan Ik reis weer mee. Veel plezier!🍀☀️🌼 | 22 apr. '26 |
| Joke | Dat wordt vast een hele mooie reis en verhaal. Behouden… | 22 apr. '26 |
| Marianne Van Iperen | Leuk Arjen en Ilse. Mooie ontdekkingen gewenst. | 22 apr. '26 |
| Mariken | Lijken mij hele mooie bestemmingen. Mooi weer toegewenst… | 22 apr. '26 |
| Peter van der Kleij | Heel veel plezier. Wij gaan weer meegenieten. Ik ben… | 22 apr. '26 |
| Zeilboot Ohana | Wat een goede vooruitzichten. Geniet ervan. 😃⛵… | 22 apr. '26 |
| Tineke Pheifer | Veel plezier! Wij hebben dezelfde plannen😄. Wij… | 21 apr. '26 |
| Henk | Dank je wel voor de uitnodiging om jullie weer te… | 21 apr. '26 |
| John & Petra | We wensen jullie weer een heel mooi vaar seizoen naar… | 21 apr. '26 |
| Joke van den Heijkant | Yes, natuurlijk we varen weer mee! | 21 apr. '26 |
| Loes | Veel plezier, wij volgen jullie! Groeten uit Stockholm,… | 21 apr. '26 |
| Arianne | Mooie reis, Arjen! Wij blijven een jaartje in Nederland… | 21 apr. '26 |
| Ad (ZaZoe) | Ja ja we varen weer mee | 21 apr. '26 |
| Suzan Loefs | Heel veel vaarplezier en wellicht tot ziens. Superleuk… | 21 apr. '26 |
| Ria | We gaan jullie digitaal weer volgen! Superleuk om… | 21 apr. '26 |
| Nico Glandorff | Veel genieten en goede vaart.Heb aan de voormalige… | 21 apr. '26 |
| Rina Roelfs | Veel plezier Arjen en Ilse! Wij zakken dit jaar vanaf… | 21 apr. '26 |
| Mick | Vast een goede en behouden reis. Geniet ervan. Groetjes… | 21 apr. '26 |
| Marjon | Alvast een goede reis gewenst | 21 apr. '26 |
| Hans Van berkel | Hele goede reis!!! | 21 apr. '26 |

- Corry van Kleef: Heel veel sterkte Liefs Johan&Corry
- Arjen en Ilse Weber: Dankjewel ❤️
- De Zwijger: Veel sterkte gewenst!
- Arjen en Ilse Weber: Dankjewel Vincent ❤️
- Arjen en Ilse Weber: Dankjewel Scarlett ❤️
Alle reacties »