Reacties

Reacties 51 - 100 van 250

Naam Reactie Datum
Arjen en Ilse Weber 😀 Wij ook. De weervoorspelling is iedere keer weer… 27 aug. '23
Nenna leuk om weer mee te genieten, benieuwd naar de volgende… 26 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel. Zoals het er nu uitziet vertrekken we m9rgen… 26 aug. '23
Marga Leuk weer. Goede vaart terug door de Duitse bocht. 26 aug. '23
Arjen en Ilse Weber 😀 bedankt. 19 aug. '23
Arjen en Ilse Weber De collega of wannebe, wat je maar wil is Han. 😀 19 aug. '23
Tim Heerlijk om te lezen. De lol spat er weer van af.… 19 aug. '23
Adri de Munnik Veilig terugreis gewenst 😊 18 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Zeker weten al ontkomen we niet helemaal aan de motor.… 18 aug. '23
Adri de Munnik Fijn dat jullie de reis weer kunnen voorzetten, zeilen… 18 aug. '23
Arjen en Ilse Weber We gaan zeker verder met genieten, waren we trouwens… 18 aug. '23
John & Petra Goed om te lezen dat het weer een echt reisverslag… 18 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Ria, voor de komende dagen zelfs heel weinig… 18 aug. '23
Ria Tussen alle technische strubbelingen door zien jullie… 18 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Joke, het was wel een heel gedoe hoor. Gelukkig… 11 aug. '23
Joke van den Heijkant Ilse & Arjen, eindelijk is de klus geklaard, top… 11 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Gelukkig is het allemaal achter de rug en zijn we… 11 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Het was idd geen pretje maar we hadden het helemaal… 11 aug. '23
John & Petra Wat een heftig verhaal met een vastgelopen motor.… 11 aug. '23
Tim Het is een hele prestatie. Inclusief uitbouwen, inbouwen… 10 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Ben, gaat lukken! 10 aug. '23
Ben Mulder Goeie reis Arjen en Ilse en verder nog een fijne vakantie.… 10 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Hans is er niet meer. Alleen de naweeën in de vorm… 10 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Gertie, we zijn weer lekker onderweg en… 10 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Daar zijn we vandaag weer mee begonnen en hebben ongeveer… 10 aug. '23
Jolle Meijer En zo is dit een erg dure vakantie 🫣 Nu maar hopen… 10 aug. '23
Georginahaleber Heel veel liefs en een goede reis verder, Gertie 10 aug. '23
L. STARING Goedemorgen Arjen&Ilse, veel respect zo zie je… 10 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Henk. 10 aug. '23
Henk Ik wens jullie met de nieuwe motor voor altijd een… 9 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Steven. 9 aug. '23
Steven Fijn dat de motor ellende is opgelost, bewondering… 9 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Ronald. We gaan morgen weer lekker verder… 9 aug. '23
Ronald Lemmen Hoi Ilse & Arjen, Ik vind het knap dat jullie… 9 aug. '23
Georginahaleber Lieve Ilse en Arjen, wat een avontuur. Dit. Lag vast… 1 aug. '23
Arjen en Ilse Weber Inderdaad geen pretje, er zijn zoveel variabelen en… 28 jul. '23
Zeilboot Ohana Dat is geen hobby, een motor die ermee uitscheid...… 28 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Dat kan je wel zeggen. En de nieuwe motor die we hadden… 27 jul. '23
Adri de Munnik Hoi Ilse en Arjen, Wat een pech met de motor, heb… 27 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Ja, daar moet je idd niet aan denken en we gaan echt… 26 jul. '23
Tim Waanzinnig geluk dat jullie motor niet op de noordzee… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Dat zou ons ook wel wat lijken, je komt dan op hele… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Moet gek gaan wil het iets anders worden. Morgen hopen… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Ja hè, was een erg leuke afleiding. 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Ja hoor, live goes on. 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Bijna 3000 Pierre, een soort midlive crisis dus. 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Fijn dat je het verhaal leuk vindt. Met wat geluk… 26 jul. '23
Suzan Wat leuk om jullie zeil belevenissen weer te lezen!… 26 jul. '23
Pierre Heinis Wat een pech met de motor. Hoeveel uren stond er op… 26 jul. '23
Joke van den Heijkant Succes met het maken van beslissingen 🍀🤞en fijn… 26 jul. '23

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »