Reacties

Reacties 201 - 250 van 250

Naam Reactie Datum
Arjen en Ilse Weber Hé, Kees wat een leuke verrassing 😀. We hebben… 1 jun. '23
Arjen en Ilse Weber We zijn lekker onderweg maar wel anders dan gepland.… 1 jun. '23
Kees Veel plezier en hou je haaks 1 jun. '23
Adri de Munnik Hallo Ilse en Arjen, Lekker opgeschoten zien we, gaat… 1 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel en leuk dat jullie ons weer volgen. Een… 30 mei '23
Arjen en Ilse Weber Helgoland was gezellig druk zullen we maar zeggen.… 30 mei '23
John & Petra Ook uit Uden wensen we jullie een hele mooie zeil… 30 mei '23
Zeilboot Ohana Het is wat met die aanhoudende noordwesten wind! Hopelijk… 30 mei '23
Arjen en Ilse Weber Hoi Roland, het plan is, zoals de naam van de reis… 29 mei '23
Roland Hamacher Ik zie nog geen eindbestemming in jullie verslag............… 29 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Liesbeth 😀 28 mei '23
Liesbeth Wat leuk dat jullie weer zo’n mooie reis gaan maken!… 28 mei '23
Arjen en Ilse Weber Klopt precies Ron, om 11u lagen we vast en ik zit… 28 mei '23
Ron Zeil4us Arjen en Ilse jullie zijn denk ik inmiddels in Helgoland… 28 mei '23
Arjen en Ilse Weber Leuk Joke, dan doe ik extra mijn best met het blog 27 mei '23
Joke van den Heijkant Goeie vaart, we gaan jullie weer met plezier volgen! 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Mascha, voorlopig helaas nog helemaal geen… 27 mei '23
Mascha van Duijn Leuk om jullie zo te volgen. Mooie bolle zeilen gewenst… 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Hoi, tja de wind is dit jaar een beetje van slag.… 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Oh, dat wisten niet van tevoren maar gelukkig zijn… 27 mei '23
Mariel Goeie reis! Wij zitten ons hier in Zeeland te verbijten.… 27 mei '23
Tim Ik zit hier wat te googelen en tot mijn verbazing… 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dan maken we ze extra smeuïg 😂 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Marga. wie weet trekken we nog wel bij.… 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel ⛵😀☀️ 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Kan ik me nog goed herinneren Hans. Het is er nog… 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Hoi Joke, dat gaat zeker lukken ⛵😀 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dat gaan we zeker doen 😀 27 mei '23
Henk Het volgen van jullie en de verhalen wordt weer mee-genieten.… 27 mei '23
Marga Super weertje. Goede vaart. 27 mei '23
Joke en Rob Goede vaart en genieten 27 mei '23
Hans en Corrie Goede reis gewenst, lauwersmeer heeft bij ons toch… 27 mei '23
Joke van oers Altijd weer leuk om te lezen. Het weer is hier goed.Geniet… 27 mei '23
Hans Van berkel Goede reis en volop genieten. 27 mei '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Lies. Als we in de buurt zijn bellen we… 23 apr. '23
Lies Dotinga Wat een mooie reis gaan jullie ondernemen Ik wens… 22 apr. '23
Arjen en Ilse Weber 2 juli is nog ver weg maar misschien zijn wij daar… 22 apr. '23
Pieter en Lies Dotinga Goede vaart en veel plezier 21 apr. '23
Tim Op de een of andere manier heeft dat verraderlijke… 21 apr. '23
Arjen en Ilse Weber Leuk, dat jullie meevaren. Als je me even ee linkje… 21 apr. '23
SY ZaZoe Tuurlijk varen we mee. Jullie met ons ook 😁 en… 20 apr. '23
Arjen en Ilse Weber Leuk 😀⛵ 20 apr. '23
Arjen en Ilse Weber Oh leuk, dat is vlak bij Christiania. Nou ja, iets… 20 apr. '23
Marga Wij gaan met de boot nar Louisiana ! 😜 20 apr. '23
Ria Mooie reis! We gaan jullie weer volgen. 20 apr. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel, we hebben er weer zin in. 19 apr. '23
Arjen en Ilse Weber Leuk en ook voor jullie alvast een mooie reis gewenst. 19 apr. '23
Hans Van berkel Heel veel plezier. Klinkt er goed allemaal. 19 apr. '23
Mieke timmerman Ik vaar graag met jullie mee! Wij vertrekken 26 mei. 19 apr. '23