Reacties
Reacties 101 - 150 van 250
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria | Knap dat jullie niet bij de pakken neerzitten. Leuk… | 26 jul. '23 |
| Hans Van der Zeijden | Mooi verhaal Arjen! Al nieuws over de motor, wordt… | 26 jul. '23 |
| Joke | Geniet van jullie verhaal weer. Onze Max en gezin… | 26 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Eerst maar eens zorgen dat we weer kunnen varen en… | 26 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Dankjewel Hans. Het wordt misschien toch weer iets… | 26 jul. '23 |
| Hans Coors | Zo dat was weer ff een spannend weekje hopelijk blijft… | 26 jul. '23 |
| Hans Piels | Mooi verhaal. Sterkte met het motor probleem. Hopelijk… | 26 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Die heb ik ook ontvangen hoor. We liggen inmiddels… | 19 jul. '23 |
| Gertie | Heel veel liefs en goede reis verder. Ik heb genoten… | 19 jul. '23 |
| Ria | Wat een mooi en informatief verhaal. Goede reis weer… | 19 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Oslo is zo mooi. | 17 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Vandaar dat we de Fajalobi alleen maar stil zien liggen.… | 17 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Jammer, Oslo is zo mooi 😀 | 17 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Marstrand is een leuk plaatsje en je kan er fijn wandelen.… | 17 jul. '23 |
| Suzan Loefs | Wat leuk om jullie belevenissen weer te lezen Dat… | 17 jul. '23 |
| Tim | Ook deze keer geen tijd vrij gehouden voor Oslo, hoewel… | 17 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Een goede reis gewenst (dan hebben wij die ook). | 17 jul. '23 |
| Nenna | Wat heerlijk om te lezen, we blijven met jullie ‘mee… | 17 jul. '23 |
| Scarlett | Leuk verhaal, ook om Oslo weer te (her)beleven. | 17 jul. '23 |
| Henk | Wij zijn nog in Suriname. :-) woensdag zijn wij thuis.… | 16 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Daar schrijven we het ook voor Henk. Komen jullie… | 16 jul. '23 |
| Henk | Superleuk om jullie avonturen weer te lezen. Hartelijke… | 16 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Daar lig je leuk maar behalve de kleurige geverfde… | 16 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Dankjewel Mariël. Inmiddels verwaaid in Sandefjord.… | 16 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Hallo Hans, fijn dat je het een mooi verhaal vindt.… | 16 jul. '23 |
| Hans Coors | Eindelijk even tijd om jullie reis verhaal te lezen… | 16 jul. '23 |
| Mariel en Rob | Zoals ik zei: leuke stad, Oslo. Oscarsborg is idd… | 16 jul. '23 |
| Marianne Van Iperen | Weer veel gezien en beleefd! Nu even doorbijten tot… | 16 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Mooi hè, zo'n waarschuwingssysteem 😀. Hoelang… | 12 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Hoi Joke, we zijn inmiddels samen met Jan en Marga… | 12 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | We hebben er wel wat last van gehad maar we zijn toen… | 12 jul. '23 |
| Adri de Munnik | Hoi Ilse en Arjen, Hierbij een berichtje uit Dronten,… | 12 jul. '23 |
| Jolle | mooi hoor, maar krijgen jullie ook nog last van de… | 5 jul. '23 |
| Joke | Weer een mooi verhaal, daar geniet ik van. Reizen… | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Dan zijn jullie aardig opgeschoten. Hier is de wind… | 4 jul. '23 |
| Tim | Het was echt leuk om jullie " midden in het verhaal… | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Zeker weten. Morgen gaan we weer verder richting Oslo.… | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Hopelijk is het weer dan omgeslagen en wordt het weer… | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Daar schrijven we het voor 😀 | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Idd leuk, maar jullie inhalen gaat waarschijnlijk… | 4 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Het wil eigenlijk nog nergens vlotten met het weer.… | 4 jul. '23 |
| Zeilboot Ohana | Wat een mooie plekjes hebben jullie weer aangedaan.… | 4 jul. '23 |
| Thea van Norden | Zo leuk om jullie verslag te lezen. De reis is bijna… | 4 jul. '23 |
| Hans en Corrie de Groot | Mooi verhaal, we genieten ervan | 4 jul. '23 |
| Suzan Loefs | Erg leuk om jullie belevenissen te lezen! Wij zijn… | 4 jul. '23 |
| Marianne Van Iperen | Het zijn bijna allemaal voor ons bekende plekjes en… | 4 jul. '23 |
| Gertie | Op en neer zo gaat dat, het houd de spanning er wel… | 2 jul. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Zit erin, is dat een probleem? | 29 jun. '23 |
| Arjen en Ilse Weber | Inmiddels zijn we alweer in Zweden en gaan steeds… | 29 jun. '23 |
| Adri de Munnik | Mooi verhaal met een goed eind, de nieuwe schroef,… | 29 jun. '23 |


- Kees: Welkom thuis
- Tim: Dat was een avontuur waarbij…
- Arjen en Ilse Weber: Wie zal het zeggen.
- Arjen en Ilse Weber: Maar het is wel erg wennen…
- Arjen en Ilse Weber: Wie weet waar jullie allemaal…
Alle reacties »