Reacties

Reacties 101 - 150 van 250

Naam Reactie Datum
Ria Knap dat jullie niet bij de pakken neerzitten. Leuk… 26 jul. '23
Hans van der Zeijden Mooi verhaal Arjen! Al nieuws over de motor, wordt… 26 jul. '23
Joke van oers Geniet van jullie verhaal weer. Onze Max en gezin… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Eerst maar eens zorgen dat we weer kunnen varen en… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Hans. Het wordt misschien toch weer iets… 26 jul. '23
Hans Coors Zo dat was weer ff een spannend weekje hopelijk blijft… 26 jul. '23
Hans Piels Mooi verhaal. Sterkte met het motor probleem. Hopelijk… 26 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Die heb ik ook ontvangen hoor. We liggen inmiddels… 19 jul. '23
Georginahaleber Heel veel liefs en goede reis verder. Ik heb genoten… 19 jul. '23
Ria Wat een mooi en informatief verhaal. Goede reis weer… 19 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Oslo is zo mooi. 17 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Vandaar dat we de Fajalobi alleen maar stil zien liggen.… 17 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Jammer, Oslo is zo mooi 😀 17 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Marstrand is een leuk plaatsje en je kan er fijn wandelen.… 17 jul. '23
Suzan Wat leuk om jullie belevenissen weer te lezen Dat… 17 jul. '23
Tim Ook deze keer geen tijd vrij gehouden voor Oslo, hoewel… 17 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Een goede reis gewenst (dan hebben wij die ook). 17 jul. '23
Nenna Wat heerlijk om te lezen, we blijven met jullie ‘mee… 17 jul. '23
SY ZaZoe Leuk verhaal, ook om Oslo weer te (her)beleven. 17 jul. '23
Henk Wij zijn nog in Suriname. :-) woensdag zijn wij thuis.… 16 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Daar schrijven we het ook voor Henk. Komen jullie… 16 jul. '23
Henk Superleuk om jullie avonturen weer te lezen. Hartelijke… 16 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Daar lig je leuk maar behalve de kleurige geverfde… 16 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Dankjewel Mariël. Inmiddels verwaaid in Sandefjord.… 16 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Hallo Hans, fijn dat je het een mooi verhaal vindt.… 16 jul. '23
Hans Coors Eindelijk even tijd om jullie reis verhaal te lezen… 16 jul. '23
Mariel Zoals ik zei: leuke stad, Oslo. Oscarsborg is idd… 16 jul. '23
Marianne Weer veel gezien en beleefd! Nu even doorbijten tot… 16 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Mooi hè, zo'n waarschuwingssysteem 😀. Hoelang… 12 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Hoi Joke, we zijn inmiddels samen met Jan en Marga… 12 jul. '23
Arjen en Ilse Weber We hebben er wel wat last van gehad maar we zijn toen… 12 jul. '23
Adri de Munnik Hoi Ilse en Arjen, Hierbij een berichtje uit Dronten,… 12 jul. '23
Jolle mooi hoor, maar krijgen jullie ook nog last van de… 5 jul. '23
Joke van oers Weer een mooi verhaal, daar geniet ik van. Reizen… 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Dan zijn jullie aardig opgeschoten. Hier is de wind… 4 jul. '23
Tim Het was echt leuk om jullie " midden in het verhaal… 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Zeker weten. Morgen gaan we weer verder richting Oslo.… 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Hopelijk is het weer dan omgeslagen en wordt het weer… 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Daar schrijven we het voor 😀 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Idd leuk, maar jullie inhalen gaat waarschijnlijk… 4 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Het wil eigenlijk nog nergens vlotten met het weer.… 4 jul. '23
Zeilboot Ohana Wat een mooie plekjes hebben jullie weer aangedaan.… 4 jul. '23
Thea Van Norden Zo leuk om jullie verslag te lezen. De reis is bijna… 4 jul. '23
Hans en Corrie Mooi verhaal, we genieten ervan 4 jul. '23
Suzan Erg leuk om jullie belevenissen te lezen! Wij zijn… 4 jul. '23
Marianne Het zijn bijna allemaal voor ons bekende plekjes en… 4 jul. '23
Georginahaleber Op en neer zo gaat dat, het houd de spanning er wel… 2 jul. '23
Arjen en Ilse Weber Zit erin, is dat een probleem? 29 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Inmiddels zijn we alweer in Zweden en gaan steeds… 29 jun. '23
Adri de Munnik Mooi verhaal met een goed eind, de nieuwe schroef,… 29 jun. '23

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »