Reacties

Reacties 151 - 200 van 250

Naam Reactie Datum
Tim Je kijkt wel heel blij zo vlakbij je nieuwe schroef-… 26 jun. '23
Joke van den Heijkant Even een tegenvaller met de schroef maar jullie vermaken… 26 jun. '23
Lies Dotinga Leuk verhaal en prachtig om de bekende plaatsen te… 26 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Ach die schroef zal het beslist ook doen. Goede reis… 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber En loopt prima 😀 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Veel plezier in Blåvand. De Deense westkust was dit… 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Gelukkig wel en ik hoop niet op nog zo'n verrassing. 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Nu in Zweden, wordt een rondje tegen de klok in. 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Vandaag de schroef uitgeprobeerd, werkt prima en de… 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Zo is Tom, iedere dag weer iets nieuws. 25 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Lekker vooruitzicht hoor, met west 3 door de Duitse… 25 jun. '23
Joke en Rob Mooi verhaal. Bij ons komt morgen de schroef van thuis.… 25 jun. '23
Zeilboot Ohana Jeetje, wat een gedoe met de schroef... Gelukkig is… 25 jun. '23
Pieter en Lies Dotinga Mooi om die bekende plekjes te zien. Groetjes vanuit… 25 jun. '23
Ria Dat zat even flink tegen zeg. Gelukkig weer opgelost,… 25 jun. '23
Marianne Leuk verhaal weer ook al kenden we de inhoud al. Groetjes… 25 jun. '23
Sonja Weber Gelukkig kunnen jullie weer verder varen. En hebben… 24 jun. '23
Tom Keijzer Wie verre reizen doet kan veel verhalen. 24 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Beetje late reactie van ons ☹️. We liggen nu in… 20 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Als die w 3 blijft, zitten jullie op rozen. We zullen… 20 jun. '23
Zeilboot Ohana Fijn om een beetje weg te dromen bij jullie verhalen!… 20 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Veel plezier in Castricum. Als jullie net zo'n… 17 jun. '23
Adri de Munnik Weer een prachtig verhaal Ilse en Arjen, fijn te lezen… 16 jun. '23
Tim Zit ik hier te genieten van een fijn reisverhaal,… 16 jun. '23
Arjen en Ilse Weber ⛵👍 16 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Wat leuk, wij blijven vandaag hier en ook de Cestlavie… 16 jun. '23
Aite Ruben Wij liggen in Hals. Vandaag 16 juni naar Sæby. 16 jun. '23
Joke van den Heijkant Leuk jullie verhaal weer te lezen & blijf genieten… 15 jun. '23
Marianne Hi tot straks dan maar! Leuk elkaar weer te zien.… 15 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Veel plezier, geniet ook van Lemvig, het is best een… 15 jun. '23
Steven Fijn om jullie verslag te lezen, wij liggen nu in… 15 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Eigenlijk doen jullie hetzelfde als wij, nieuwe bestemmingen… 14 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Gelukkig kan dat inmiddels zonder die nate noordenwind… 14 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Hopelijk krijgen jullie een mooi weervenster voor… 14 jun. '23
L. STARING Hallo Arjen en Ilse, mooie foto's mooie natuur… 14 jun. '23
Mariel Die bestemmingen staan ook allemaal op ons lijstje.… 14 jun. '23
SY ZaZoe Mooi hè. Nog een paar dagen en dan gaan wij ook noord! 14 jun. '23
Arjen en Ilse Weber In tegenstelling, je bent altijd bezig met plannen.… 6 jun. '23
Peter Wiss Dat is voor mij een hele andere manier van vakantie… 6 jun. '23
Zeilboot Ohana Hoi Arjen en Ilse, wij mogen eind van de maand op… 6 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Hallo Joke, wat leuk dat je ons weer volgt. Die Noordelijke… 5 jun. '23
Joke van den Heijkant Als zeiler moet je flexibel zijn èn dat zijn jullie… 5 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Leuk dat jullie alvast meereizen. Wanneer zijn jullie… 4 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Fijn dat we jullie toch nog wat hebben kunnen leren… 4 jun. '23
Arjen en Ilse Weber Jammer maar we hebben geen foto's. We waren idd… 4 jun. '23
Zeilboot Ohana Hier ook het nieuwe woord 'kwikballen' bijgeleerd!… 4 jun. '23
Tim Fijn om te lezen dat jullie van die noordzee af zijn.… 4 jun. '23
Marga Leuk weer. Wil die golven in t westgat wel eens zien… 4 jun. '23
Kees Hoi Arjen, Het is inderdaad heel lang geleden. Ik… 1 jun. '23

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »