Reacties

Naam Reactie Datum
Hans Mooi verslag weer. Nu nog beetje droog houden en niet… 3 jul. '22
John & Peet Hoi Arjen en Ilse, weer een prachtige verhaal over… 2 jul. '22
Pieter Reinhart Mooie belevenissen, Harald was niet de fijnste koning… 30 jun. '22
Joke van den Heijkant Mooi verhaal en foto’s, bijzonder om daar te zijn… 30 jun. '22
Bert Den herder Leuke trip vorig jaar ook gedaan super mooi , zijn… 28 jun. '22
Marga Leuk weer maar Marilyn Monroe is er niet knapper op… 27 jun. '22
Joke Buddingh Leuk om jullie verhaal te lezen, wij waren in 2018… 27 jun. '22
Tim Wow, dat is pas bootje varen 2.0 !! prachtig die dolfijnen.… 25 jun. '22
Georginahaleber Lieve Ilse en Arjan, ik vind het allemaal nog al spannend… 19 jun. '22
Joke van den Heijkant Prachtig verhaal en spannend, mooi om ‘s nachts… 19 jun. '22
Dirk Megchelse Sr. Ben blij dat mijn verhaal goed overkomt,hou het safe… 18 jun. '22
Joke Fijn om jullie verhaal te lezen. Altijd spannend om… 18 jun. '22
Arjen en Ilse Weber Hallo Dirk, Ik lees. Dat je oude monteurs hart nog… 18 jun. '22
Dirk Megchelse Sr. Geniet van je reisverslag al ben ik zelf niet een… 18 jun. '22
Marianne Weer mooi omschreven. Hopelijk valt het met de regen… 18 jun. '22
Jaap Fluit Mooie tocht Arjen 18 jun. '22
Arjen en Ilse Weber Hoi Tim, het was inderdaad een behoorlijke heftige… 11 jun. '22
Tim Nou wordt het echt spannend met zo'n stuk zee… 11 jun. '22
Joke van den Heijkant Leuk te lezen dat jullie weer verder kunnen Goeie… 10 jun. '22
Frank Van Der Berg Leuk verslag! Heel veel plezier met elkaar. 10 jun. '22
Stefco Mooi om zo 'mee te zeilen' - THNX! 9 jun. '22
Steven Volgens windy windje mee… en op snelheid ook nog.… 9 jun. '22
Arjen en Ilse Weber Bedankt, morgen gaan we over en dan kunnen we dat… 9 jun. '22
Steven Fair winds 9 jun. '22
Joke van den Heijkant Mooi verhaal l, goede vaart verder! 3 jun. '22
Ronald Lemmen Goede reis met veel mooie herinneringen! Hopelijk… 25 mei '22
Liesbeth Wat leuk om jullie zo te volgen en wat een mooie foto’s… 25 mei '22
Joke van den Heijkant Mooi Helgoland, prachtige foto’s , goeie reis morgenochtend… 24 mei '22
Arjen en Ilse Weber Helaas nog niet. Het lijkt er een beetje op dat het… 24 mei '22
Jules Fijne reis en geniet! 24 mei '22
Jan En de stuurautomaat al gefikst? 24 mei '22
Marianne Jaja Cestlavie daar weten we alles van. Prachtige… 24 mei '22
Arjen en Ilse Weber Hallo Toos, er lag idd nog een 331. Ik geloof uit… 24 mei '22
Toos Deursen van We zagen jullie op Terschelling in de haven! Onze… 24 mei '22
Max bozon Een mooie trip gewenst en enjoy jullie. Lees jullie… 24 mei '22
Hans Coors Arjen mooi filmpje van de Jan van gents. En mooi weer… 24 mei '22
Gitta de Groot Goede reis en heel veel plezier. Succes op de Preikestolen.… 24 mei '22
Arjen en Ilse Weber Uitdagingen genoeg, te beginnen met een stuurautomaat… 23 mei '22
Joke van den Heijkant Zo een mooie uitdaging die wij zeker weer gaan volgen!… 23 mei '22
Hannie van Vliet Geniet ervan ! Kom goed terug 👍🏼 19 mei '22
Hans en Corrie We gaan jullie volgen 4 mei '22
Arjen en Ilse Weber Wie weet treffen we elkaar wel ergens in het Skagerak. 20 apr. '22
Arjen en Ilse Weber We gaan ook zeker de Lysefjord in om de Preikestole… 20 apr. '22
SY ZaZoe Super trip! Enne vergeet de preikestole niet. We volgen.… 20 apr. '22
Marga We gaan jullie ook dit jaar zeker volgen maar zeer… 20 apr. '22

« Vorige 1 2 3 Volgende »