Reacties
Reacties 51 - 100 van 115
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans Van berkel | Mooi verslag weer. Nu nog beetje droog houden en niet… | 3 jul. '22 |
| John & Petra | Hoi Arjen en Ilse, weer een prachtige verhaal over… | 2 jul. '22 |
| Pieter Reinhart | Mooie belevenissen, Harald was niet de fijnste koning… | 30 jun. '22 |
| Joke van den Heijkant | Mooi verhaal en foto’s, bijzonder om daar te zijn… | 30 jun. '22 |
| Bert Den herder | Leuke trip vorig jaar ook gedaan super mooi , zijn… | 28 jun. '22 |
| Marga | Leuk weer maar Marilyn Monroe is er niet knapper op… | 27 jun. '22 |
| Joke en Rob | Leuk om jullie verhaal te lezen, wij waren in 2018… | 27 jun. '22 |
| Tim | Wow, dat is pas bootje varen 2.0 !! prachtig die dolfijnen.… | 25 jun. '22 |
| Gertie | Lieve Ilse en Arjan, ik vind het allemaal nog al spannend… | 19 jun. '22 |
| Joke van den Heijkant | Prachtig verhaal en spannend, mooi om ‘s nachts… | 19 jun. '22 |
| Dirk Alexander Megchelse. | Ben blij dat mijn verhaal goed overkomt,hou het safe… | 18 jun. '22 |
| Joke | Fijn om jullie verhaal te lezen. Altijd spannend om… | 18 jun. '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Hallo Dirk, Ik lees. Dat je oude monteurs hart nog… | 18 jun. '22 |
| Dirk Alexander Megchelse. | Geniet van je reisverslag al ben ik zelf niet een… | 18 jun. '22 |
| Marianne Van Iperen | Weer mooi omschreven. Hopelijk valt het met de regen… | 18 jun. '22 |
| Jaap Fluit | Mooie tocht Arjen | 18 jun. '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Hoi Tim, het was inderdaad een behoorlijke heftige… | 11 jun. '22 |
| Tim | Nou wordt het echt spannend met zo'n stuk zee… | 11 jun. '22 |
| Joke van den Heijkant | Leuk te lezen dat jullie weer verder kunnen Goeie… | 10 jun. '22 |
| Frank | Leuk verslag! Heel veel plezier met elkaar. | 10 jun. '22 |
| Stefco | Mooi om zo 'mee te zeilen' - THNX! | 9 jun. '22 |
| Steven Kuijntjes | Volgens windy windje mee… en op snelheid ook nog.… | 9 jun. '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Bedankt, morgen gaan we over en dan kunnen we dat… | 9 jun. '22 |
| Steven Kuijntjes | Fair winds | 9 jun. '22 |
| Liesbeth | Gaaf! | 9 jun. '22 |
| Marga | Goeie vaart morgen. | 9 jun. '22 |
| Tim | Het is een avonturenverhaal: als dat maar goed komt… | 6 jun. '22 |
| Adri de Munnik | Goede reis verder, zie uit naar het vervolg | 5 jun. '22 |
| Henk | Echt weer superleuk om jullie te mogen volgen. De… | 3 jun. '22 |
| Joke van den Heijkant | Mooi verhaal l, goede vaart verder! | 3 jun. '22 |
| Ronald | Goede reis met veel mooie herinneringen! Hopelijk… | 25 mei '22 |
| Liesbeth | Wat leuk om jullie zo te volgen en wat een mooie foto’s… | 25 mei '22 |
| Joke van den Heijkant | Mooi Helgoland, prachtige foto’s , goeie reis morgenochtend… | 24 mei '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Helaas nog niet. Het lijkt er een beetje op dat het… | 24 mei '22 |
| Jules | Fijne reis en geniet! | 24 mei '22 |
| Jan | En de stuurautomaat al gefikst? | 24 mei '22 |
| Marianne Van Iperen | Jaja Cestlavie daar weten we alles van. Prachtige… | 24 mei '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Hallo Toos, er lag idd nog een 331. Ik geloof uit… | 24 mei '22 |
| Toos Deursen van | We zagen jullie op Terschelling in de haven! Onze… | 24 mei '22 |
| Max bozon | Een mooie trip gewenst en enjoy jullie. Lees jullie… | 24 mei '22 |
| Hans Coors | Arjen mooi filmpje van de Jan van gents. En mooi weer… | 24 mei '22 |
| Gitta | Goede reis en heel veel plezier. Succes op de Preikestolen.… | 24 mei '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Uitdagingen genoeg, te beginnen met een stuurautomaat… | 23 mei '22 |
| Joke van den Heijkant | Zo een mooie uitdaging die wij zeker weer gaan volgen!… | 23 mei '22 |
| Hannie van Vliet | Geniet ervan ! Kom goed terug 👍🏼 | 19 mei '22 |
| Hans en Corrie de Groot | We gaan jullie volgen | 4 mei '22 |
| Arjen en Ilse Weber | Wie weet treffen we elkaar wel ergens in het Skagerak. | 20 apr. '22 |
| Arjen en Ilse Weber | We gaan ook zeker de Lysefjord in om de Preikestole… | 20 apr. '22 |
| Scarlett | Super trip! Enne vergeet de preikestole niet. We volgen.… | 20 apr. '22 |
| Marga | We gaan jullie ook dit jaar zeker volgen maar zeer… | 20 apr. '22 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Arjen en Ilse Weber: Leuk dat jullie ons gevolgd…
- Gertie: Lieve Ilse en Arjan, welkom…
- Ronny en Ellen: We hebben jullie stilletjes…
- Ronald: Mooie verhalen reeks, mooie…
- Dirk Alexander Megchelse.: Vaak zie ik in jullie belevenissen…
Alle reacties »