Reacties

Reacties 51 - 100 van 125

Naam Reactie Datum
Sonja Weber Mooi verhaal weer. Begrijp ik nu dat jullie langzaam… 29 jul. '21
Arjen en Ilse Weber Goed tijd sparen Henk. Onze 3 maansen lijken nu al… 29 jul. '21
Henk Superleuk om te lezen. Ooit hoop ik dezelfde reis… 29 jul. '21
Astrid Mooi beschreven weer een echt avontuur!! Tot de volgende… 21 jul. '21
Jules Leuk om zo jullie reis te mogen volgen, een prachtig… 21 jul. '21
Michiel Weber Als je had gezegd dat dit Brugge was had ik het ook… 20 jul. '21
Marga Wat een leuk verhaal weer. Groetjes Marga 14 jul. '21
Arjen en Ilse Weber Wat een verhaal, zo komt alles weer bij elkaar. 12 jul. '21
Joke Wignand O.a in het Rijsterbos in Gaasterland, Friesland werden… 12 jul. '21
Arjen en Ilse Weber Daar zijn wij ook benieuwd naar. Vanaf Polen is het… 10 jul. '21
Joke Wignand Wat leuk om jullie reis zo te volgen. Ik ben benieuwd… 8 jul. '21
Astrid Leuk!! Veel plezier!! 7 jul. '21
Ronald Lemmen Jullie maken in een rap tempo nieuwe herinneringen,… 5 jul. '21
Marianne Leuk weer zeg en zo herkenbaar. Ook in het museum… 4 jul. '21
Marjon Hoftijzer-Boer Fijn om zo mee te kunnen genieten van jullie reis.… 3 jul. '21
Henk Echt zo leuk om alles te lezen. 30 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Doen we zeker. Morgen door naar Greifswald, een oude… 30 jun. '21
Adri de Munnik Toch makkelijk zo’n schoonmaak poes!!! 30 jun. '21
Michiel Weber Jullie hebben al een lekker eindje achter de rug,… 29 jun. '21
Ronald Lemmen Leuke en interessante verhalen. En ja, jullie zien… 26 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Daar hebben we nu ook gelegen. Heet nu Oceansend marina.… 26 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Komt vanzelf Henk. Die havens lopen niet weg. 😀 26 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Ja echt hoor, je gelooft je ogen niet. 26 jun. '21
Marianne Leuk zeg. Wismar nooit bezocht helaas. Rostock 2 maal… 26 jun. '21
Henk Super. Ik hoop die route ook ooit te kunnen varen.… 26 jun. '21
Soraya Rensen Wat een belevenis😊😉🤣... vooral jullie observaties… 25 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Leuk te horen dat het een goed verhaal is. We proberen… 24 jun. '21
L. STARING Als ik jullie verhalen lees is het alsof ik zelf meevaar.… 24 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Die gaat beslist komen! 😀 24 jun. '21
Liesbeth vd Ven Heerlijk om jullie belevenissen en ervaringen te lezen.… 24 jun. '21
Sanne Weber Heerlijk hoor zo een bootpoes :) 24 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Die moed heb ik opgegeven. 😢 21 jun. '21
Arjen en Ilse Weber De vooruitzichten voor morgen zijn gelukkig beter.… 21 jun. '21
Soraya Rensen Prachtig om te lezen. En nu hopen op terug beter weer.… 21 jun. '21
Michiel Weber Och, heb je tijd om je telefoon weer aan de internetpraat… 21 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Ja dat was toeval natuurlijk maar wel leuk 😄 21 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Gelukkig voor jullie is het zo volgend jaar! 21 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Gaat zeker gebeuren. Vandaag waarschijnlijk alleen… 21 jun. '21
Michiel Weber Nog maar een weekje op pad en al zoveel moois. Prachtige… 21 jun. '21
Joke van den Heijkant Leuk geschreven, we blijven jullie volgen! Veel plezier… 21 jun. '21
Evert Jochemsen We blijven jullie volgen vooral jullie tocht door… 21 jun. '21
Margot van der Mijle Mooie tocht! Leuk dat we jullie nog even zagen ( en… 21 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Succes met de laatste voorbereidingen. SeeU in de… 21 jun. '21
Astrid Leuk geschreven wij zijn nog de vakantie aan het voorbereiden… 21 jun. '21
Rien Mooi verhaal over de tocht via de Eider. Iets voor… 20 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Leuk Angelique. We gaan op regelmatige basis verder… 20 jun. '21
Arjen en Ilse Weber Jullie schieten aardig op dan. Ik dacht eigenlijk… 20 jun. '21
Angelique Schaapherder Wat een mooi verhaal! We gaan jullie volgen. Geniet… 20 jun. '21
Rob Querner Mooi reisverhaal. En mooi weer! Wij intussen op de… 20 jun. '21
Ronald Lemmen Hoi Ilse & Arjan, Erg praktisch die dektent en… 17 jun. '21

« Vorige 1 2 3 Volgende »